partey

Igår börjades kvällen hemma hos Patrik med massa bekanta. Eller så gott som bara folk som jag känner från Thoren och Virginska haha, ne men det var massa roliga iallafall. Började lite småsegt men sedan blev det roligt, såklart när Kevin och Carl sätter på spansk musik, då blev det livat lol. Vid typ halv 1 drog hälften till bussen eftersom att det var den sista som gick. Jag och Kevin bestämde oss för att dra vidare på fest hos Capo. Tog några år för oss att cykla dit haha kaos!! Hade det aschill men självklart blev det lite catfight mellan några tjejer (dock var jag inte inblandad som tur var!!!!) Efter några timmars chillande insåg vi att sista bussen hade gått så vi 2 och Donald fick helt enkelt sova där, så medan vi gick och la oss i en säng fortsatte festen en våning ner, förstod inte hur dom orkade eftersom att klockan var typ 4-5?
.
Vi drog därifrån vid typ halv 7, gick till Mcd och åt frukost. Aldrig varit så hungrig men fick ändå inte ner en tugga, kändes bra.....vid halv 9 drog Kevin hem till sig, Donald till sig och jag till mig. Såååå gött att sova då alltså!!!!! 
.
Nu ska jag snart grilla med familjen och ikväll blir det förhoppningsvis (om någon orkar) party igen med samma människor.
Jag och världens bästa sofia!!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0