min vecka

Jag och min bebibror lagade världens godaste köttfärssås med 100 olika kryddor i, Per Morberg hade blivit nöjd ;) Sedan gjorde vi en söt kladdkaka. Träningen gick finfint och hade även träning igår. Intervaller och efter det lirade vi fotboll. Mycket trevligt! 
Idag ska jag jobba från ett till sex. Inte alls taggad, dock var det roligt igår för då var det bara jag och Alex på eftermiddagen=WIIIEEE! :D
Ikväll drar jag och Kevin och massa andra roliga på partey och sedan sover han här.
På lördag ska jag träffa aczel och på söndag springer Usain Bolt 100 meter, HAHA BÄNKAD VID TVN!!!!!!!
På måndag åker jag till Gävle med massa roliga! Tack och hej!
Jag och Alex superfina landgångar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0