Gävle

Nu har jag lagt upp alla bilder från Gävle och videofilmerna håller jag på att lägga in på youtube så kommer länka dom här sedan. :) 

De första dagarna i Gävle spenderades hemma hos Chrille med honom och Leticia. Vi hann gå igenom ett gäng bra skräckfilmer eftersom att vädret inte riktigt var på topp. Vi var också hemma hos Sabrina och hennes pojkvän i deras lägenhet och hade det allmänt mysigt. Vi var på stan en dag också, och jag shoppade för över 500!!!!!!!!! Inte alls likt mig. Men fick med mig bra grejer hem så det var roligt ändå. En av kvällarna hade vi lite hemmapartaj, roligt som tusan hade jag. Dock inte lika roligt dagen efter då jag fick se FULASTE videon på mig själv......ajaj.
heeheh jag hade roligt i en tråkig butik....t
Några drinkar senare....
Den vackra flaggan i bakgrunden! (Y)
Leticia, Chrille, Musse tha DJ (även känd som Sabrinas pojkvän) och Sabrina i egen hög person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0