Förväntansfull!

Ligger i sängen och klockan närmar sig halv sju. Är så himla taggad inför bröllopet idag! Cermonin börjar vid 10-tiden och efter det blir det afrikansk mat i mängder, ska bli spännande med tanke på att jag inte är speciellt förtjust i etiopisk mat, så vi håller tummarna för att det skiljer sig i matvanor från Etiopien och Sirrra Leone! Efter det blir det nog uppträdanden och så eftersom att det är massa blackies där som är musiker så det ser jag också fram emot. Efter det ska jag och Sabrina byta om från tajta klänningar till lite skönare kläder och DÅ är det dansa dansa hela natten lång. Ni vet de där 2 videosarna jag la upp från Uganda och Jamaica när dom dansade? EXAKT så kommer det vara ikväll. Ska försöka filma så får ni se live. Nu ska jag försöka somna om. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0