en snabb update om en lååång helg

Äntligen hemma efter en seg tågresa!
Igår festade vi till 5 på morgonen och jag hade så jävla roligt. Dock ställde jag till det som FAN för mig själv, men det tänker jag inte gå in på här för det är alldeles för komplicerat och lite VÄL personligt, så nejnej ;) 
Dansade med världens härligaste och så jävla skööönt när alla ba KÖR som om det inte finns någon morgondag. Filmade ingenting för jag var fullt upptagen med att själv skaka på höfterna, och jag har äcklig träningsvärk idag. Så glad att jag inte tog höga klackar iaf.
.
Det sjukaste på kvällen (förutom de där som ni inte får veta hehehhehe) var att vi såg en kille som såg EXAKT EXAKT ut som Usher, Hur äckligt snygg som helst alltså. Sedan såg vi en som såg EXAKT ut som Wiz Khalifa på stilen och ansiktsformen, och när han tog av solbrillorna såg han EXAKT ut som Lil Wayne. Alltså jag önskar sååååå att jag hade tagit kort så skulle ni fått sett hur sjukt lika de var. Ryser bara jag tänker på det. 

 
Det finns så mycket att berätta, men jag orkar inte. Önskar bara att jag var där nu på natten igen eftersom att de har fest idag också. Och jag kan säga att det var nästan inga som drack alkohol, det behövdes inte. Alla dansade loss och hade kul ändå. 
.
Idag var jag på "dejt" med en kille som jag träffade inatt haha. Det var trevligt faktiskt. Synd att de är 1000000 mil från Gävle och Örebro, men YOLO vafan :P
.
Har videos från bröllopet. Lägger upp dom nån gång i veckan. Vi säger fredag som deadline haha.
 
 
 

 Här är två musikvideos och killarna som sjunger var med på bröllopet igår och även tjejerna i första videon. Så sjukt vänliga killar även fast de leker badasses med sina bitches på första videon ;) Jag tycker de sista 2 minuterna i Energy är bäst, även fast hela låten är härlig, så är de två sista rapparna bäst!
 
I den här videon är Sabrina min kusinvitamin med, haha hon skäms skitmycket eftersom det var två år sedan de gjorde videon, men jag tycker bara hon är fin :* Hon har rosa tröja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0