.

Skolan drar igång i ett hastigt tempo. Hjärnan jobbar hårt med all ny information. Det är rätt jobbigt. Och jag kan inte påstå att det är överdrivet roligt. Ryggen värker och näsan rinner. Åker på en förkylning som inte kunde kommit sämre. Imorgon ska vi tälta med klassen och på lördag har jag cup. Är sisådär taggad just nu. För en timme sedan var jag hur taggad som helst, men sen händer det något. Bara en liten skitgrej egentligen som får en att tappa sugen direkt. Tappa sugen på hela livet. Det låter ju grovt. Men det är så det känns. Och jag vet inte vart jag har mig själv ens. Hur gör man för att få veta det? Allt är kaos. Och jag vill bara dra ett stort fett streck över allting just precis exakt nu! Har någon en penna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0