en blandning

så otroligt blandade känslor. helt sjukt. livet fortsätter att förvåna mig. dag ut och dag in. vissa skulle nog se det som någonting spännande. någonting bra. att det händer saker. men ibland händer det för mycket saker. och saker som man bara helst skulle vilja vara utan. då är det inte lika spännande längre.
.
william shakespeare gör min natt. även fast han är himla skum så är han en utav de bästa som finns. ärligt. ett av hans citat har naglat sig fast i min hjärna och kommer förmodligen vara där resten av mitt liv. det är konstigt dedär. varför fastnar inte matten lika bra? som sagt. livet förvånar mig.
.
Akt fem. Scen tre. exakt dessa meningar som edward säger i "new moon" har betat sig fast i mitt huvud. creepy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0