CLUB PARADISE TOUR - DRAKE

Helt fucking amazzziiiing. Drake. Jag älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---
Anländer till Globen. En DJ drar igång de hetaste låtarna just nu. Vi lever livet och tror inte att det kan bli bättre. Men då kliver Tinie Tempah upp på scenen och DÅ....då var det HETT i Globen kan jag lova!!!!! Vi dansar gärnet och sjungermed till hans musik. Efter det vilar vi armar, ben och röst. Nån timme senare släcks det ner. Alla börjar skrika, förväntansfulla. Vi hoppas innerligt att han inte kör en "Rihanna" och ställer in. Men nej. Där kommer han ut på scenen. Och jag kan bara inte sluta skrika. Det är DRAKE. Livs fucking levande. Ståendes i Globen! Jag försvann där ett tag och kom tillbaka ur chocken och upptäkte att jag hyperventilerade och var nära hjärtstillestånd. (haha). OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
Han kör sina låtar, och får för sig att knäppa upp byxorna och dra upp tröjan OCH LIKSOM JUCKA PÅ SCENEN. och DÄR var jag verkligen nära att ramla haha, åhhhhh så jävla het. Dör..................
2 timmar innan Drake intar scen
T-tempah
Precis innan Drake kom in på scenen. iPhones <33333
Take caaaaare
Omg babe.
-
Jag filmade under Take care, Headlines och The motto, men eftersom att jag skriker igenom hela alltet (haha) så får ni en från Youtube. Inte från Globen, men framträdandet var likadant!
I F* LOVE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0