Händelsefull dag!

Shit vilken dag alltså.
.
Det börjar med matte och jag förstår I-N-G-E-N-T-I-N-G! Prov om två veckor, hejja....
Sedan var det lunch och då hände en märklig sak; jag fick så extremt jävla ont i magen. Det går inte att beskriva. Jag har aldrig i hela mitt liv haft så ont. Krampade i hela magen så när jag kom tillbaka till skolan så gjorde det så ont så jag kunde knappt stå upp. Helt sjukt. Såklart var skolsyster ledig, passande -.- Tur att mina fina vänner alltid finns där och ställer upp. <3
Jahapp, med magvärken och allt tog jag mig upp till andra våningen för ett engelskaprov. Det gick faktiskt hyfsat bra med tanke på att jag inte haft möjlighet och plugga pga att min dator kraschade.
.
När jag skulle öppna en dörr så händer det som inte får hända; jag tappar min iPhone. För andra gången. Jag tog av skyddet igår. Fittaikuk säger jag bara.
.
Efter skolan gick jag och Jennie till Virginska och mötte Linn, Marcus och Aczel. Jag och Aczel skildes från de andra och gick till Saigon för en god middag och sedan ville min älskade bror bjuda på mig på fika. Så söt hon är. Love her.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0