Smärta...

En väldigt jobbig dag schemamässigt. Men dagarna är ändå roliga för klassen är rolig. Det kanske ni såg på bilderna här nedanför! ;)
Jag, Emma, Marthina och Sanna blev också intervjuade av radion om klamydia haha. Lite skumt men rätt kul ändå! Dock vet jag inte nåt om vilken kanal det var eller vilken tid, så nevermind! :)

Var och tränade, men fick gå av efter en kvart. Jag har haft ont i min höft i två veckor nu, och till en början trodde jag bara att det var träningsvärk men jag kunde inte ens springa på träningen så fick som sagt gå av. Skulle cykla hem men smärtan var olidlig så morsan fick komma. Nu kan jag inte ens gå och jag vet inte hur det kommer bli imorgon i skolan. Men det blir väl en senare fråga.....det blev inte bättre heller när Pragge berättade hur det blev när han fick operera blindtarmen, allt han sa stämde in på mig. Fak lajf. Men det är nog inte blindtarmen, ska kolla upp de där imorgon.
OCH JA FELÅT SOFIA KLEIST, jag skulle lyssnat på dig när du sa i onsdags att jag inte skulle träna....jag är knäpp.
nån randombild från google.
jag hoppashoppashoppas det inte är något allvarligt. vore så opassande när serien börjar om 2 veckor och vi har träningsmatch nu på söndag..
ledsen och surig tjej..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du skulle nog gilla bloggen www.klackarnaitaket.nu, hon bor också i Örebro :D

Rebecka



2011-09-09 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0