I'd rather be with you.

Dina ögon. Åh vilka ögon! Som den där låttexten från Bruno Mars låt "your eyes your eyes make the stars look like there not shining" det är typ sant. Det var ett sånt där töntigt moment i fredags, som i filmer, när tiden och allt stannar upp när blickarna möts. Häftigt. Jävligt häftigt hur man kan känna ibland. Men min kloka vän och bror sa nåt som var smart. "du är kär i hans utseende och den du tror att han är." Ja. Det är nog så. Och jag är ensam. Men jag vill inte bara ha någon. Du är inte någon. Även fast jag inte vet så vet jag ändå. På nåt sätt så vet jag det. Och jag ska bevisa det också. Inom 2 veckor, Linn vet varför. Snart vet du också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0