:(

Hade innebandyträning denna fredag kväll. Gick bra en timme, sedan tog höften över. Åhhhh...men jag är ju så korkad. Jag vet ju att det blir ju bara sämre av att träna. Men jag kan inte låta bli. Jävla skitvårdcentralen. Det är knappast överansträngning i tre veckor. Sopor. Får åka till en sjukgymnast. Men inte nu, för denna helg ska jag vara med mitt lag<3
-
Så jävla dryg dag i skolan. Matte 2 timmar, engelska 2½ och spanska 1 timme. SEGT? JA! Men fick dansa på matten, det var roligt.
Hem snabbt, äta och sen iväg till Mellringe. Nu ska jag lägga mig för klockan 9 imorgon ska jag befinna mig i Mellringehallen. Ojojoj. Har inte sovit ut ordentligt sen i söndags. Men jag har haft några trevliga nätter denna vecka så jag ska väl inte klaga.
jag, min fina vän och en tårtspade med kladdkakssmet på.
Tack Marthina för dom goda kakorna vi fick idag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0