Kom precis hem..

..från en väldigt bra dag. Först "lite" shopping med Caz och Lajn. Sedan träffade jag somsagt Fanny och vi strosade runt ett tag, hämtade ut biobiljetterna och köpte godis och tog lång tid på oss att bestämma mat haha, men det slutade med Pacos vilket var väldigt gott. Vi begav oss mot bion och filmen var väldigt bra! "en dag" hette den. Romantisk drama. Efteråt följte Fanny och hennes pappa mig till bussen och nu ligger jag i sängen och mobilbloggar! Kan meddela er att jag har varit duktigt och SHOPPAT mycket idag. 748:- drogs från mitt konto. Ångest. Imorgon får ni bilder. Nu måste jag sova, distrikslagsträning imorgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Anonym

OJOJ OLIVIA HAR SHOPPAT, va händer?????!!!! haha

2011-11-01 @ 00:43:59
URL: http://jennifersjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0