Skärpning!

Nej nu måste jag faktiskt ta tag i bloggen lite bättre...läste några inlägg som jag skrivit den senaste månaden och det är ju bara "idag har jag blablabla" MEN K, K OCH ÅTERIGEN K!!!! Det är ointressant så jag måste försöka att skriva LIIIIITE roligare med mer bilder. Ska försöka!!!!!! Tur att jag fortfarande har en del läsare kvar :*




Nu kommer lite randombilder som jag lagt upp i bloggen förut, lite repris för mina nya läsare :)


oj vad jag saknar sommaren nu alltså!
en otroligt fin present som jag fick av min bäbis kevin när jag fyllde 16. älskar honom galet, jajjemen.
en bild från virginskas modevisning för några år sedan
fina vänner i 8an (?)
haha en händelserik fest
hittade en ful bild på kevin och mig!!!
ännu en charmig bild på kevin, med en halvnaken david över sig!
med önskemål från marthina, lite bilder från thailand. poolen i området!
en mysig väg till havet
vårat lilla hus!
havet och min vän!
galna thailändare!
julafton i området! (tråkigaste jag någonsin gjort)
nyår!
stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0