Sådär ja!

Så nu ska jag uppdatera lite hihi.
-
Igår käkade jag på Saigon med Annis och efter det begav vi oss till Konserthuset och kollade på Sanna, Emma och Emmsi + massa andra bra dansare. Sedan kom det värsta soul/jazz-bandet och det var seriöst bara jag och Anna som satt och diggade då, men jag tyckte dom var sjuuuuuukt bra ändå. Det värsta var väl att dom själva också tyckte det...;)
Efter det åkte vi till Universitetet och kollade på ännu mer dans och köpte korv för 1:- fett gott haha! Sedan tillbaka till Konserthuset igen och då var det PROPPFULLT men vi lyckades få platser ändå. Skitroligt var det!!!! Så var vi där några timmar och sedan träffade vi Annis kompis och sedan åkte jag hemåt. Träffade mycket trevliga människor under kvällen vilket uppskattades såklart :D
haha så fula :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0