Update

Heiii!
I fredags köpte jag mig ett nytt mobilskal från T-shirtstore för 200 riksdaler. Värt det? Japp! Köpte även julklappar till mor och far + ett nytt underklädesplagg till mig. 500:- gick allting på. Skit asså..-.- Efteråt åkte vi hem till Emma, åt pizza och tittade på Idol. Vid 2 kände vi oss lagom trötta så Olivia började dra sig hemmåt.
.
Idag har jag städat rummet och invigt mitt nya sovrum (sitter i sängen nu och skriver, sängen är det enda som finns i rummet just nu haha!) Men jag gillar det.
.
Ikväll drog jag, Sanna, Sofia, Julia och Louise till Kemal där det var ferre. Dock drog jag och Sanna vid halv 12, det var inte världens drag så vi bestämde oss för att åka hem och sova :D Nu sitter jag här och skriver, imorgon spelar jag match på morgonen och fortsätter sedan med mitt rum. Kanoners :DDDDDD
en randombild på finklassen
en ganska otydlig bild på hur jag såg ut ikväll.
.
Nu ska jag lägga mig och läsa igenom konversationer. Det må fan vara det bästa som finns! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0