Sent inlägg

Har inte haft ork att blogga idag tyvärr. Skolan är igång på riktigt igen och uppgifter flödar in. Oj så poetiskt det där lät Olivia;) iaf. På lunchrasten gick jag till Clas Ohlsons och handlade en present till mamma som fyller år idag. Komiskt och väldigt ironiskt nog hade pappa köpt exakt samma sak, vad är oddsen för det liksom..? Aja. Farmor köpte den av mig för 200:- plus att jag fick 300:- helt random så jag gick plus idag:D Efter skolan åkte jag till Mcd med Marthina, Sanna och Anna. Mycket trevligt! Åkte hem och tog det lugnt utan plugg och nu ska jag sova för att ta mig till skolan och träffa Fanny och Marthina för lite läxläsning ;) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0