Helt galen lördag..

Har haft så SJUKT kul! Först åkte jag, Sanna och Sofia till stan där vi träffade Plado och Victoria. Åkte till Elin vid öster tillsammans med ett helt gäng; Elsa, Evelina, Fanny, Agnes, Klara, Hanna, Amanda + hennes två kompisar. Släppte loss i nån timme innan vi drog upp på stan. Jag följde med Elin och mötte Alexandra och vi åkte sedan till Adolfsberg på en annan fest hos Felix. Där var det ännu mer folk; Filip, Julia, Anton, Hampus, Scott, Kemal, Jocke, Martin och andra som jag inte minns vad de heter...var där ett tag tills polisen kom och då sprang vi iväg, gick tillbaka lite senare när polisen dragit. Hängde där tills 1 då jag, Hanna, Plado, Victoria, Sanna, Sofia, Anton, Jocke och Hampus drog till stan. Blev lite mat på Mcd, godaste jag ätit!!!! (med tanke på att jag varken åt lunch eller middag idag...)
HAHA livfull kväll men galet rolig. Bilder kommer imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0