Helt galen fredag..

Egentligen skulle jag bara stanna hemma eftersom jag mådde skitdåligt efter skolan, men sedan fick jag och Felicia för oss att dra ut på äventyr så vi åkte till stan. Vi gick förbi Folkets men kom inte in för vi var för gamla haha lol...vi gick till Mcd och hörde några snacka om Universitetet så vi åkte dit. Mötte några killar på vägen dit, men bestämde oss för att gå till Pressbyrån haha. Efter det hörde vi att det var party runt hörnet så vi gick dit, men ångrade oss när en halvnaken kille skrämde skiten ur mig. Tog bussen till Lundy, don't ask why. Mötte ännu roligare killar på bussen haha. Åkte sedan tillbaka till stan och då var det 20 ASFULLA tjejer på bussen, haha sjukt kul var det! Förvånar mig inte om dom inte har nåt minne alls idag...
Det blev iallafall en väldigt rolig fredag tillslut.
och jag MÅSTE lägga upp en bild på dig, felide, för du är så otroligt fin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0