HAHAHA episkt!!!!!!

Jag hittade ett gammalt mail som jag skrev till mina föräldrar när dom var i Thailand för några år sedan.
.
"Hej!
Idag var vi på Boda borg med fotbollslaget, det var kul. Fick 4 stämplar fast jag var inte med Linn, Line & Cassie hela tiden för Line satt i 2579579069016 år och fikade! Så jag gick med Sara & Julia istället. Då ropade Line upp mig i högtalaren TVÅ gånger! Pinsamt men Line är ju sån ;) Nu ska jag sova för klockan är mycket.
Puss och kram från Olivia"
.
HAHAHAHHAHAH ALLTSÅ JAG SER DETTA FRAMFÖR MIG!!!!!!!!!!!!!!! Kommer även ihåg att jag och cazandra sa "men förhelvete line du kan ju inte fika i en timme?!?!?"
åååååh vad detta var roligt.
ibland saknar man detta härliga fotbollslag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0