Åh!!

Min mamma är ganska bra ibland. Idag frågade hon helt random om jag ville ta med mig någon kompis till Thailand, HELL YEAH?! Vi blev taggade båda två och bestämde oss för att se om det finns några bra biljetter efter skolavslutningen så kör vi på det. Första tjejen man frågar då är SJÄLVKLART Jennifer babe Sjösten, min älskade göteborgs-homie!!! Så om allt går som planerat blir det underbart! Fast vem vet..hon kanske ändrar sig imorgon, ni vet ju föräldrar, dom snackar så mycket ;) Så kan dom komma och ba "neeej olivia jag har aldrig sagt det!!!!" fast dom vet mycket väl att dom har det....aja ville bara dela med mig av min glädje :D
baby, vi är så fula :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYFAN VA NAJS OM DET BLIR AV :D

2011-11-05 @ 15:32:08
URL: http://jennifersjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0