23.23 - make a wish

Vann matchen med 7-1. Jag spelade min sämsta match någonsin. Inga mål eller assister, bara 2 öppna mål som jag missade med typ 3 meter. Jag skämdes och ville springa därifrån. Men på något sätt lyckades jag genomföra matchen. Så jävla skönt med vinst, annars hade jag inte kunnat förlåta mig själv. Jag måste vara bra, annars funkar det inte. Innebandy är MIN grej, därför får jag inte ha såna här matcher. Tur att det var första (och förhoppningsvis) sista gången.
.
Efteråt åkte jag och bror hem till henne och fixade oss och drog till Mellringe för att kolla match. Mamma hämtade mig och vi åkte hem och åt god hämtmat. Har även fått i ordning det mesta i mitt rum, saknas bara skrivbord, garderob och lite tavlor. Nice.
jag och broder! (och mitt nya mobilskal!!!)
hihi bror du är så söt asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0