22.19

Sådär ja! Lämnat in spanskan och tittat på tv hihi. Ska nog lägga mig och läsa nu, skulle vara så otroligt skönt! Imorgon ska jag på stan och äta med Anna och sedan går vi till Konserthuset och tittar på Emma och Sannas dansföreställning. Kulturnatten, alltså. Det blir nog finfint :D
HAHA världens sötaste bild från weheart it!!!


Btw en rolig grej!!! Jag, Marthina, Sanna, Emma och Anna satt i ett grupprum. Olivia börjar då snacka om en skitsnygg kille, Marthina skrev då till honom på facebook och frågade om jag fick chans på honom och han sa ju ja, så nu är vi ihop!!! HAHA höll faktiskt på att dö lite när hon skickade det. Men det var ju en rolig grej bara, min lilla marre ;) Bara jag inte möter honom i skolan är det väl lugnt! Marthina om du läser de här; jag blev INTE sur! tycker om dig ändå :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0