22.12

Haft en tråkig skoldag. Köpt en Snickers och tyckt att jag gjort mig förtjänt av den. Njutit. Sett världens vackraste ögon och ögonfransar som liksom förtrollat mig. Varit största fegisen som någonsin existerat. Känt mig så jävla dålig. Tagit en sen buss till träningen pga ett bra tvprogram. Hoppat av bussen en hållplats för tidigt för att åka bussen efter som världens finaste bästaste bror sitter på. Gjort henne lycklig. Då spelar ingenting annat någon roll. Förutom de där ögonfransarna. Det var faktiskt dagens höjdpunkt. Jag är även expert på att skämma ut mig. Ganska skönt att vara expert på någonting i denna underliga värld. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Julia

ojojoj vem är så fin olli???

2011-11-24 @ 19:50:01
URL: http://juliawaldorf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0