22.09 - ÅTER IGEN!

Boda borg var sjukt kul! 6 stämplar fick vi ihop, hyfsat stabilt ändå :D DÖÖ vad mycket folk det var där, så himla varmt så vi höll på att sjunka under jorden. Så var det spökvecka också, en jävla apa skrämde skiten ur mig, seriöst höll på att dö! Men vi stötte inte på några i cellerna, tack och lov ;)
.
Är fortfarande irriterad för min näspiercing, köpte ju förfan ny för bara nån vecka sen. Inte najs alltså. Men men, ett halvår fick den vara min, räcker väl I guess....
.
Imorgon ska jag vara med min älskade bror. Det blir bra, som vanligt med henne.
.
Nu har jag tittat igenom min "gamla" dator och jag hittade verkligen bilder som man inte ville se..haha helt sjukt hur man har sett ut. Hittade en bild från julafton 2009!
utan den vita kajalen så såg jag väl ganska okej ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0