WUHU!

Efter skolan var jag på stan med güzzhaffaren walltin och wille. Vi åt på Saigon och tog en glass i solen, mysigt. Efter det åkte vi till Lillåfestivalen och var där hela kvällen. Först var det TOMT och man skämdes ju ganska rejält men sedan kom det en jäkla massa folk och då drog det roliga igång :D Sång, dans, mera sång och sen ett "disco" som var jävligt kul faktiskt. Hhahah jävligt kul var det :D


Denna kväll har jag också hunnit med att:
1. sett och hälsat på en skitsnygg kille från thailand/vietnam (?) som tyvärr hade tjej hehe.
2. snackat med en gammal bekant som var JÄVLIGT pinsamt. nivet när man har en lam konversation med en kompis som man inte träffar så ofta? det blir liksom "hej hur äre, bra själv, jo de är bra, har du kul, ah jag med, ha det bra hejdå" SÅ HEMSKT HAHA -.- tur att det bara var jennie som såg..
3. dansat häcken av mig så alla tyckte jag var cepe. fyfan vad jag älskar den känslan. who cares om man skämmer ut sig lite? det handlar om att bjuda på sig själv.
4. hjälpt en full tjej att ta sig upp på benen och spy..usch.
5. lyssna på ett jävligt bra band, sing halleluja!!!!!!!!!!!
.
Hoppas ni haft en lika kul kväll som mig. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0