VÄDRET!

Älskar värmen som var idag måste jag bara säga!
Idag var jag först och tränade i stan, kul som attan! Efter det gick jag på stan med mamma och köpte ett par skor till avslutningsfesten/skolavslutningen. Blir bra. Åkte hem och åt grillat med potatisgratäng. SÅ GOTT! Tröttnar nog aldrig.
Efter det åkte jag och emma till lillån där matilda, robin, alexander, evelina, sofia, emma och lisa var. Vi grillade och hade det riktigt mysigt..ett tag :) Sen blev det mer folk och stämningen dog ut lite så vi drog vidare till emma och var där. Cyklade hem nyss med alexander. PERFEKT KVÄLL! :))))) Bilder kommer när jag har tid. Gjorde mig besväret och släpa med systemkameran så bilder kommer. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0