Taggad för imr!

Fått reda på lite resultat i skolan idag..både bra och dåliga..riktigt dåliga.


Engelska nationella: VG+ muntliga, VG uppsatsen, G läs&hör. VG- allt som allt. Inte jättenöjd men min lärare lovade att inte sänka mig i engelska iaf ^^
.
Matte nationella: G. godkänt var 22...jag fick 22. DUKTIG TJEJ -.- Fick härliga kommentarer, t.ex från min bror aczel som sa: "förlåt bror men vrf fick du så jävla dåligt?" hahahahah älskar dig också <3
.
Teknik: En poäng från MVG på provet, nästbäst i klassen, wihuuu :D
.
Musik: MVG i slutbetyg. YES!!!!
.
Spanska: Hade som ett muntligt prov. Hon sa att jag får behålla mitt VG, jaaaaaaaa :D
.
Känns både bra och dåligt, men mest bra eftersom jag fick mitt kära mvg i musik som jag ville!!!!!!!!! Dock sänker jag mig till g i matte...illa. Men mitt enda g så är ändå glad!

NU: ut och cykla några mil med mitt lag och imorgon ska jag till GRÖNA LUND MED KLASSEN!!!!!!!!!!!!! Kameran ska med så jag lovar att det kommer bilder här senare i veckan :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt bror.... haha !

men jag visste inte att du va så ''icke bra'' :$

förlåt. älskar dig iallafall. och du är ju bäst på allt annat bror !

och ärligt talat är jag så ''stolt'' över dig ang. musiken ! shit va duktigt :D

2011-05-23 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0