Nationella

Helllo. Nationella i matte gick åt H-E-L-V-E-T-E! Känns som om det är ca 50% chans att jag blir godkänd. Byebye vg i matte :) Skitsamma, vilket ämne!!!!!!
Efter skolan var jag med emma och cazandra på coop och köpte lite godis och snackade om allt, nice:D Efter det åkte jag till stan och tränade. Har tränat varje dag den här veckan, känner mig i fin form (H) Bara hålla i.
Är jävligt trött på skolan nu också, men 3 veckor tills betygen sätts och snart är det GRÖNA LUND och veckan efter är det LISEBERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LÄNGTAR GALET!
Insane blir mitt första åk på Gröna lund med klassen
Balder blir mitt första åk på Liseberg med fritidsgården
SÅ KUUUUUUUUUUUUUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0