Helt sjukt.

Ni vet Justin Bieber? Han som halva Sverige tycker är bögig och hatar honom medans andra halvan älskar honom mest av allt i hela världen? Han iaf. Jag har alltid stått lite mittemellan, han har jättebra sångröst men jag brukar inte lyssna på hans låtar. Förrän nu. Jag såg nyss filmen "never say never" och jag tror jag har blivit lite vimsig i huvudet. Han är så...fantastisk. Så jävla förbannat bra. Jag vet egentligen inte vad det var på filmen som fick mig att ändra mig så om honom. Men det gjorde jag iallafall. Han är helt...ja jag vet inte, är i extas just nu.
Men jag kommer aldrig bli ett sånt där galet fans. Det har jag aldrig varit med någon artist. Inte ens Akon.
Dessutom har han lila på alla sina konserter. Åh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0