HEJ!

Åkte hem från skolan idag pga världens lamaste anledning, jag var trött ;) Somnade när jag kom hem, såå skönt. Hade tänkt plugga matte eftersom det är nationella imorgon men jag valde att skita i det och jag ångrar mig icke :) Det blir bara jobbigt att försöka få in hela boken i huvudet när det ändå inte kommer löna sig. Det gör det aldrig:D
Efter det var jag ute på en löprunda med några braiga hovsta-brudar. 5 fina kilometer, skönt! Hade sedan innebandymöte och nu tittar jag på Manchester United VS Schalke 04 (stavas det så?). Hejja M!
.
Sen är det galet störande att min fucking iphone är spärrad. Värt och ha en iphone utan internet, sms eller ring.
Har iaf varit asglad inombords idag. Fick nog världens finaste sms igår kväll (fast kunde ju inte svara men...) Ibland är livet så vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0