Åh!

Så jävla förbannat kul hade vi igår. Tågresan dit, emma daniel och oscar gjorde fan den resan asså hahaha! Sen var vi i slottet och sen livrustkammaren och sen åkte vi färjan till GRÖNA LUND!
Först tappar vi bort våra lärare...hahah så underbart -.- Men sen kom vi till slut in och SATAN vad kul det var! och jag åkte ...INSANEEEEEEEEEEEE som mitt första åk haha! Det värsta jag någonsin gjort, har en så klockren bild från den ;) Ni får se bilderna senare. Men SÅKLART skulle jag låsa in kameran på Grönan så det är inga bilder därifrån utan bara från resten av dagen. Men dom flesta vet väl hur det ser ut där inne :)
.
Nu ska jag äta klart och sedan dra till skolan. Skönt med sovmorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0