Lördag

Hello.
Igår åkte jag tidigare till skolan för att göra ett matteprov som förvånansvärt gick riktigt bra (bara för att jag sa så får jag säkert bara g, men ändå). Rätt seg skoldag förövrigt, svenskan var väl mest intressant då vi kollade på videos från Tsunamin i Japan, som ingen har missat hoppas jag?
Efter skolan åkte jag till stan med mina tjejer, käkade och hyrde film. Åkte hem, och sedan vidare till cazandra för en mycket mysig filmkväll (men med två helstörda filmer:D)
.
Today...snart ska jag in till stan för att träna lite på Friskis och direkt efter det åker jag och spelar match i Lillån klockan 18.00. Två härliga träningspass hoppas jag på. Ha en bra dag!
en randombild. FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DEN HAHAHHA! Line sitter alltså på vår NO-lektion och solar medans vi andra arbetar, hahahahahhahaha älskar dig Line, du e störd :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0