Hur ska pengarna räcka..?

Det finns så mycket jag måste/vill och ska göra t.ex:
.

Jag ska till Stockholm på påsklovet i några dagar
Jag vill/måste köpa en ny vårjacka+ett par converse (700+500:- ...)
Jag vill till London med Wille i april
Jag ska till Gröna lund med klassen
Jag KANSKE ska till Thailand dagen efter skolavslutningen, men funderar på att skita i det faktiskt för det kommer bara ryka massa onödiga pengar
Jag ska förmodligen till farmor och farfar med Linn i sommar, då lär en hel del pengar ryka
Jag och Linn vill på Rihanna-konserten
Nästa sommar ska jag åka utomlands själv
OCH VART SKA PENGARNA KOMMA IFRÅN? Sommarjobbspengarna kommer inte räcka..fuck my life.
.
Är sjuk, feber and shit. Jag bad wille komma hit, så imorgon är nog båda två sjuka. Godkväll och sorry för ett tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0