Hello

Fick en kommentar av någon som undrade vart jag köpt min lila adidasväska, och svaret är Intersport. Men finns på Stadium också :)
.
Förlåt för att jag uppdaterar sämst. Men har så galet mycket i skolan, som ni antagligen redan vet eftersom jag skriver det i varje inlägg haha. Men idag är jag sjuk så därför kan jag blogga en snabbis :D

De veckor som har varit har det inte hänt något speciellt med. Spelat mycket innebandymatcher och har tränat en hel del. Igår var jag med på uttagningen till skollaget i fotboll, haha kände mig som en pajjas men kom iaf med i laget så på tisdag ska vi till Mellringe och spela och möta andra skolor. Jävlar i havet. Men jag var inte så dålig för att inte ha spelat på 3 år :D YEY!
.
Inatt sov jag hos wille och det var ju inte så bra eftersom jag var sjuk och nu är han också det. Haha elaking.
Mitt gamla lag. Japp, jag var målis också. Plus back.
Den där matchen blev jag "matchens lirare", enda gången nånsin jag blivit i fotboll, LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0