Hello

Tränade igår för första gången på en vecka pga min jävla hals..men det gick ändå inte..fick galet ont i halsen under träningen så fick gå av med lite tvång från kleist :( Körde fys med henne ist och det gick riktigt bra faktiskt.
Idag plågade jag igenom dagen, jävligt segt. Imorgon har jag engelskadiagnos så ska plugga lite på det snart, sen kollar jag nog på match i Lillån.
TACK OCH HEJ FÖR ETT K-INLÄGG.

Vad tycker ni om Jennifer Lopez nya låt?
Jennifer Lopez – On The Floor
etta på spotifylistan.

Kommentarer
Postat av: sofia

hehe, förlåt. men ärligt, man måste bete sig som en mamma ibland. haha du är guld! <3

2011-03-31 @ 20:07:34
URL: http://poptant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0