Sådär ja

Anledningen till att jag inte har bloggat idag är för att jag har ägnat mig åt att läsa ut Harry Potter och de vises sten. Började igår och har läst hela eftermiddagen, lite ont i huvudet har jag allt men den var bra och lättläst. 379 sidor på 2 dagar, jag känner mig faktiskt riktigt duktig, men är boken man läser bra så vill man ju inte lägga ifrån sig den. Imorgon börjar jag på Hemligheternas kammare.
OCH JAG FUNDERAR PÅ OM DET INTE ÄR DAGS ATT GÖRA EN KATEGORI: HARRY POTTER!
Haha. Nejdå. Ska försöka blogga om annat än underbara HP.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA GAY ÄR DU OLVIA,

eller nej skoja ba... jag läser också HP <3

2011-07-19 @ 01:37:03
URL: http://jennifersjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0