Nattinlägg

Hej alla pigga!
Klockan är några minuter över halv två och här sitter jag. Kulit. Ikväll fick jag bestämma mat. Kebab. Mhhh. Gjorde en god dessert till efterätt som dessutom var ganska nyttig..ni hör ju själva vad perfekt! Sen kollade jag på Harry Potter och halvblodsprinsen (ja jag vet..såg den i onsdags, men då pratade jag i telefon med Martin samtidigt och det blev svårt att koncentrera sig. hehe). Den filmen är inte så jääättebra om man jämför med dom andra. Men han är fortfarande snygg så vadfan :D
.
Imorgon ska jag först träffa Jennie och sedan tjej-ligan som jag inte träffat sen typ skolavslutningen :o Herregud.
randombild från i vintras

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 08:43:11
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0