Idag fyller världens finaste kevin år

Ja. Min underbara kompis Kevin Yañes Hernàndez fyller 16 år idag. En sån här killkompis finns nog ingen bättre i denna värld (utom möjligtvis Alexander Walltin, och det säger inte liiite).
.
Grattis min älskling. Love you sooo much.
alla bilder är rätt så gamla med tanke på att det var ett tag sen jag träffade kevin. och det är synd. för han kan alltid få en på bra humör. och han vågar visa för andra att vi tycker om varann, jag menar, vissa tycker det är pinsamt att ge en tjej en kram när andra ser på. men kevin kan springa emot mig och hoppa upp i mina armar. GUD VAD DET HÄR LÅTER GAY, men han är grym. för han låter mig t.om pussa honom när andra ser på, det är också grymt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0