Hemma!

Fast det har jag ju varit i några timmar. Sen klockan halv 8 faktiskt. Resan gick åt helvete. Jag satt brevid en äcklig gubbe och han luktade så jävla illa. Jag har aldrig någonsin tidigare i hela mitt 16 ½-åriga liv känt en så vidrig stank. Han luktade så jävla illa, och MYCKET! Kunde helt seriöst knappt andas. Och det var fullt på tåget så jag kunde inte byta plats + att jag satt längst in. Åh gud mår illa nu när jag tänker på det. ÅÅÅÅH.
.
Men nu är jag hemma iallafall. Har pratat i telefon med världens finaste Martin också<3 Glad tjej, snart ses vi!
.
Och nuuuuuuu...ska jag nog göra i ordning lite varm choklad. Fast jag är redan varm i kroppen. Sådär härligt varm.
Leticia, Jenny, Martin och Chrille (bild från förra året)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0