Harry Potter och dödsrelikerna del 2

Den var inte bra. Den var helt fantastiskt underbart bastant groteskt otroligt bra. Nej, ordet bra räcker inte till att beskriva. Den var århundrades, världens bästa film. Jag är mållös. Efter filmen skakade jag i hela kroppen, hjärtat slog tusen slag i sekunden och det rann tårar från min kind, utan att jag grät. Jag var helt..förtrollad! FÖRTROLLAD, vilket ord passar inte bättre än det? Åh.
.
Jag ska inte avslöja någonting stort. Men jag har inte läst boken, vilket jag tänker göra nu. Det som var mest underbart var att man hela tiden fick reda på saker som hade kopplingar med dom andra 7 filmerna, man fick "WOW" och "ahaaaaa"-upplevelser hela tiden. Det var så mycket som jag inte visste, som just nu känns så uppenbart. Dom var tillbaka på platser som dom varit på i andra filmer, ett exempel: i hemligheternas kammare där Harry slogs med basilisken. Allt föll på plats. Och jag säger bara; den personen som någon gång lyckas göra bättre filmer än dom i Harry Potter-serien, den ska belönas. Med någonting riktigt stort.


















allt som har en bra början har ett bra slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

TA DIG RIKTIGT JÄVLA HÅRT OLIVIA :(

2011-07-14 @ 00:49:30
URL: http://jennifersjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0