Gillar såna här listor. Underhållande.

DITT LIV

Vad heter du? - olivia

I mellannamn då? - det är ingen relevant fråga

Vart bor du? - Örebro, hovsta

Trivs du där? - ja

Brukar du läsa horoskop? - ja det händer

Har du körkort? - nej det har jag icke

Äger du några converseskor? - ja, 4 par

Favoritdjur? - katter<3

Vad spenderar du dina pengar på? - för mkt onödigt som t.ex mat

Senaste konserten? - haha

Sprit, cider, vin eller öl? inget, men cider då

Brukar du bli för full? - nej

Antal kuddar i sängen? - två

Kan du baka bullar? - ja då

Bläck eller blyerts? - beror på, men bläck e snyggast!

Mc Donald's eller Burger King?- mc <3

Är du allergisk mot något? - har varit allergisk mot mjölk, nu är jag bara känslig för det

Äger du ett busskort? - ja

Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - blå. blä för röd

Vad åt du till frukost? - flingor, mjölk, mackor, juice! jennifer har god frulle<3

Hur ser du ut idag? - ganska bra faktiskt

Hur svarar du i mobilen? - hallå? eller Yo whassup?

Vem ringde dig senast? - martin

Vem ringde du senast? -  pappa

Antal timmar sömn inatt? - typ 10!

Sov du ensam? - nej jennifer

Vad innehåller din favoritnattmacka? - baguette med kyckling och curry

 

SENASTE PERSON SOM


Sov i din säng: i min säng? jadu det minns jag inte

Såg dig gråta: jag minns inte det heller

Du gick på bio med: emma..? nej vänta de va nån emellan..cazzie och line kanske? eller linn och jennie? WHATEVER

Du gick på stan med: jennifer

Skällde på dig: jennifer

Skickade ett e-mail till dig: facebook

Tar du droger? - nej

Vad är du mest rädd för? - att bli en lodis

Vart vill du gifta dig? - på något fint ställe

Vad hatar du verkligen? - trånga utrymmen och falska tjejer

Har du varit kär? - ja

Har du ett jobb? - sommarjobb ja

Gillar du att ha folk omkring dig? - ja oftast

Är du ett hälsofreak? - ibland kan jag faktiskt va det 

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?- ja

Är du ensam nu? - på sätt och vis

Några piercings/tatueringar? - näsan, öronen

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - såna där jobbiga radiolåtar

Vill du gifta dig? - ja det vill jag

Vill du ha barn? - ja

 

FAVORIT


Rum i huset? - vardagsrummet

Typ av musik? - r&b och akon

Månad? - juli/augusti

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA


Gråtit? - ja av skratt

Köpt någonting? - ja, kläder och godis

Varit sjuk? - nej

Sagt "jag älskar dig"? - ja

Träffat nån ny person? - ja jennifer kompisar

Saknat någon? - ja!

kramat någon? - ja jennifer tror jag att jag kramat?

 

SENASTE


Låt du hörde: what are words

Film du såg: harry gorgeous potter

Drink du köpte: bubbelvatten

Mat du åt: lax

Gången du åt en 7-Eleven korv: haha randomfråga

Längsta bussresa? - jadu..några timmar kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0