Ett fint avslut på sommarlovet

Jag har några fina sista dagar på mitt sommarlov 2011 att se fram emot:
.
Imorgon ska jag träffa Linn och Jennie, alltid lika kul!
.
På tisdag ska jag träffa Nina och Mikaela som jag inte träffat på huuuuur länge som helst, saknar dom sjukt!
hehe snodde bilden från mikaelas fb. nina till vänster, mikkis till höger.
.
På onsdag ska jag träffa Emma, Matilda och Walltin som jag inte heller sett på år! Världens goaste!!!!
emma och matilda, walltin är legend så alla vet ju hur ful han är :D
.
På torsdag ska jag äta på Saigon med mina katter, Aczel och Kleist. Underbart, underbart!
.
Sen efter detta börjar jag jobba och veckan efter det börjar jag skolan. Men det ska faktiskt bli ganska kul. Och sen drar innebandysäsongen igång igen. Då är livet som vanligt igen!

Kommentarer
Postat av: sofia

du ska inte skriva vad vi heter i förnamn också????? haha pussss

2011-07-31 @ 21:22:50
URL: http://poptant.blogspot.com
Postat av: mikaela

Vet inte när jag kommer hem från cassies båt på tisdag men om jag kommer hem i tid SKA jag träffa er !! saknar dig som fan olivia, puss på dig !

2011-08-01 @ 00:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0