.

Börjar bli extremt trött. Ska nog lägga mig och lyssna på musik, behöver sömn!
Och jag måste bara säga att detta sommarlov har varit rätt kasst om man jämför med förra året och året innan dess. Känns lite sådär segt och ingenting händer, sen är ju jag ganska tråkig också, men ändå. Dom här senaste veckorna har jag typ inte gjort ett skit, känns så meningslöst. Men idag bokade jag biljetter till Öland! Åker på fredag och kommer hem på onsdag kväll, längtar gal1! Saknar mina underbara<3
haha ursäkta om jag säger det..men jag saknar skolan. alltså missförstå INTE! dom sista veckorna i skolan menar jag då, för då gjorde vi bara roliga saker i skolan och det var grym stämning i klassen. så underbart.
livets bild
livets bild igen
och igen
ligan! line den tönten har täckt för sitt face..
älsklingscarl
boknörd på svenskan
cazandra och emma...om 2 år är vi myndiga. dags att växa upp :D
fin text som min bestizfestiz emmsi skrev i en diktbok som fanns på gården.
nattlandbandyn heh
alla i kära 9a lär skratta åt detta...så klockrent
söta klassen i 8an
söta klassen i 9an
aw klassens "coolingar" :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0