Det här är en dag ur Olivia Jönssons liv:

Såhär glad var jag en dag. Gissa varför? Jag skulle på stan med Jennie och köpa biljetter till HP.
Då hade jag på mig detta: blus och shorts från gina, klocka och skor från london, glasögon från thailand.
Sen satte jag dit en fin blomma i håret och kände mig nöjd :D
Vi såg denna..."sak" (?) på stan haha.
Sen åkte jag och biffade mig på gymmet!
Sen fick vi besök på tomten :')
Sen spelade jag livets spel och blev asglad när jag såg mina bonuspoäng.
Och omgången efter slog jag rekord. Då var jag lycklig :')
Men sen blev jag ledsen när livets spel nr 2 inte gick som jag ville...
Hur ser era dagar ut? Inte slår det väl mina dagar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0