23.56

Godkväll.
Idag har jag bara legat på soffan och haft ont i magen. Ingen mysig känsla. På kvällen åkte jag hem till Linn där Jennie också var. Vi köpte godis, kollade på film och snackade. Mysig tjejkväll. Träffar Jennie imorgon igen på HP. Tagga!
.
Haha vill visa en rolig bild också:
älskar mina thailänska vänner på facebook! förstår sååå mycket ;)
ååh nu blir jag så ledsen och längtar tillbaka :( om ett halvår träffar jag dessa goingar igen..
thailändska middagar är förjävla underbart: mat som man plockar med händerna, (stark mat!!! dock hade dom anpassat det till mig, söta som dom e), stenhårt golv som man sitter i skräddarsits på, musik och ett glatt humör! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0