12.24

Godmorgon!
Vi vaknade runt 11, gick upp och åt frukost. Nu ska vi göra oss i ordning och åka till staden. Ska bli kewl :D Igår började vi vårat Harry Potter marathon med De vises sten (hahah SJÄLVKLART med svenskt tal. annars gills det inte!) och vi kunde väl så gott som varje replik, underbart!
.
Kan säga att jag kom in på mitt förstahandsval på gymnasiet också. Hur glad? Så mycket som jag slet med mina betyg är det fan inte mer än rätt :DD

haha..eftersom jennifer ääälskar justin bieber är väl hälfen av alla hennes bilder på datorn på just honom. han e rätt okej ändå.

och lite gamla fjortisbilder hehehe

och snyggingen själv........

ha en bra dag, hajdå :d

Kommentarer
Postat av: mathieu

oh the guy from "never back down" :) he is cool

2011-07-04 @ 22:18:05
Postat av: Elin

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-13 @ 16:38:50
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0