Vill inte hem...

Nyårsafton såg först ut att bli åt helvete, men slutade helt perfekt! Orkar inte berätta vad som hände för då tar det sån tid men jag träffade iallafall några thailänska killar som körde mig till en liten fest. Spenderade kvällen där till ungefär kvart i 12 då jag åkte till stranden och skålade och kollade på fyverkerier.
Idag har jag spenderat hela dagen med samma gäng UNDERBARA thailändare. Först åkte vi till ett vattenfall och var där nästan hela dagen, tog sedan bilarna till grannstaden och handlade mat till ikväll och om en timme (klockan är 5 här) så är jag bjuden på barbecue-fest hemma hos dom och sen party på stranden. Nu vill jag inte hem för fem öre.
.
Juste! Bilder från igår kommer antingen senare ikväll eller imorgon. Räkna med imorgon. (har dock inga bilder på thailändarna eftersom jag var så duktig och glömde kameran...men dom fotade lite så jag kan nog få tag på bilderna från idag ändå)

Kommentarer
Postat av: emma

men jag vill ha hem dig! :D

2011-01-02 @ 20:54:26
URL: http://dontregret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0