Lite bilder från jul och nyår

Volleyboll på julaftons morgon. Jag var paparazzi istället för att spela, är verkligen usel haha :D
Sen var det dax för 5-kamt på stranden. Här är en gren: kasta boll i hål. Snäckorna visar hur många poäng för varje hål och coccosnöten är ett hinder, haha ;)
Sen var det längdhopp. Hundarna var domare!
Min brorsa och vår kompis Louise.
Sen väntade vi på tomten med grannarna på vårt område. 2 underbara thaibarn var med också.
"tomten" :pPpp
Såna här "ballonger" skickar man upp i luften på högtider t.ex Loi khrathong som är en thailänsk högtid.
Sen vart det fyverkerier haha. Orkar inte lägga in mer bilder för dom är typ likadana. Nu blir det bilder från nyår.

Det 'duktiga' livebandet. Kan säga att dom var verkligen SÄMST, sjöng sämre än mig :D Men det var underhållande!
Vårt volleybollnät :(((
Thailänsk buffé! (y)
Sen var det traditionell thaidans *zzzZZzzZZzZz*  (a)
Sen kom PANNKAKSKILLEN!!!! Han är typ byns favorit haha, nemen han åker på sin moppe och gör SKITGODA pannkakor med olika fyllning, nutella banan ägg eller bara vanliga som är så ruskigt goda!!!!!! Och de 2 killarna som står bakom med svart och vit tröja är killarna som raggade upp mig och som jag spenderade helgen med. Bilder på dom kommer senare.
10 sekunder innan 12-slaget.
2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså kan man vara kär i sin kamera? Kolla liksom, hur kan man fånga ett så jävla bra ögonblick? ÄLSKAR MIN KAMERA hah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0