Hemma!

SM var väldigt väldigt roligt. Trodde ju inte att jag skulle få spela någonting men jag gick från 4:e kedjan till 3:e kedjan och fick spela när vi toppade, alltså 2:a kedjan, så jag var nog inte så otränad som jag trodde :D Dock åkte vi ut. Vann en match med 2-1 och förlorade 2 matcher med 3-1 och 4-2 men jag är nöjd ändå. :) Hade somsagt otroligt kul och så bodde vi på ett bra hotell också!
.
Imorgon börjar skolan igen. Shit, känns inte som om jag har haft lov ens :s (utomlands 3 veckor räknas fan inte..hihihi)
Har fullt upp i veckan så vi får se om jag hinner lägga in några bilder från SM. Tog kanske 5 st haha, orkade inte släpa med mig kameran överallt.
.
JUSTE kanske ska säga att Småland vann SM mot Dalarna med 4-0. Och jag blev avundsjuk på Smålands ena back. Skulle vilja skjuta som henne. (hon gjorde 2 mål och 1 assist i finalen, hur härlig känsla?)
Vet dock inte vilka som vann p15 finalen eftersom vi åkte hem efter f15 finalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0